e

Monday, March 25, 2013

5 Hari Tanpa Membalas Komen



Alhamdulillah.. Hari ini Zam agak rileks berbanding beberapa hari sebelumnya, walaupun sebenarnya banyak yang Zam lakukan di kampung halaman sejak pagi tadi sehinggalah ke petang. Dan baru sebentar tadi, Zam sempat meluangkan masa untuk membalas komen-komen rakan blogger di entri yang Zam terbitkan hari ini.

Dalam pada masa yang sama, Zam teringat pada beberapa entri sebelum-sebelum ini yang masih terbiar tanpa maklum balas & komen Zam. Jadi, ketika Zam backward- membelek setiap entri yang belum dikomen, Zam dapati ada 16 entri yang ditulis semenjak awal pagi 21 Mac sehingga hari ini 25 Mac yang  masih dibiarkan tanpa respon! Giler banyak! Rasa macam bersalah pula membiarkan ruangan reply tu kosong.. Huhu

Zam juga biasanya akan membalas kunjungan rakan blogger yang datang melawat ke blog, tapi sejak 21hb lepas Zam agak sibuk di sekolah dan membuat persiapan untuk pulang ke Semenanjung. Sampai di Semenanjung, Zam sambung pula kesibukan itu dengan majlis pernikahan sepupu. Jadi Zam minta maaf sebab tak berkunjung ke blog rakan-rakan dalam masa yang dinyatakan. Apapun, terima kasih untuk kunjungan & setiap komen yang anda tinggalkan di sini, kerana itu yang menjadikan blog Zam ini 'hidup'. THANKS ya ;))


22 comments:

  1. erm.. tiba2 nak try xmau komen dan membalas komen selama 5 hari.huhu

    ReplyDelete
  2. wahh3 bznya zam eyh.. :) xpe2 take ur time ^____^

    ReplyDelete
  3. balas jangan tak balas. hehe.
    Pernah tengok 3 episod xpax antara amy , nick dan joe ? xpax ingin anda buat pilihan untuk amy. cepat undi pilihan anda!
    http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/nick-atau-joe-cepat-undi-pilihan-anda.html

    ReplyDelete
  4. hahaha....cik akak pun sama juga...memang rasa bersalah lah pula tak balas...orang komen kan...kite pula buat2 tak tahu....prinsip cik akak...bila orang komen...cik akak balas sebaik mungkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ada rs gak mcm tu.. huhu.. appn mmg bagus Kak NaoMei balas komen.. hargai pengunjung kan

      Delete
  5. hai zam...

    saya singgah sini :)

    ReplyDelete
  6. jangan lups singgah blog saya ye

    ReplyDelete
  7. Biasa lah tu...kdg2 org lain yg kawin..kite pulak yg tersgt bz.

    ReplyDelete
  8. ada masa kita sibuk...ada masa kita free..so take ur time..rasanya kwn2 blogger semua faham kot kalau kita tak reply komen diorang kan :)

    ReplyDelete
  9. it's ok zam.
    take ur time.
    sue pun kadang2 gitu jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. ok sue .. Zam pun lama dh tak keblog SUe & rakan2 lain

      Delete