e

Sunday, January 31, 2016

Gaya Rambut Lelaki 2016


Assalamualaikum readers.

Banyak fesyen rambut terkini lelaki sempena 2016 dikongsikan di media sosial. Kebanyakan darinya, menampilkan imej hipster. Ada yang dilihat dirasakan berkenan, dan tak kurang juga yang tak berkenan di hati.

Apapun, dalam banyak-banyak fesyen rambut tu, Zam terjumpa gambar diatas ni dan Zam berkenan. Insya Allah, nanti nak cuba buat. Walaupun tak sama 100%, tapi gaya tu yang disukai oleh Zam.


3 comments:

  1. Smart! Nice one. Suka tengok rambut lelaki macam ni. Hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... zam,

    wahh.. stail lah kalau zam buat rambut macam nie..

    mselim3

    ReplyDelete
  3. lelaki sekarang ni, ramai dah suka bergaya...salah satunya tentang gaya rambut...memang cantik gaya rambut tu

    ReplyDelete