e

Friday, September 5, 2014

Soyfresh HERSHEY'S Coklat, Minuman Kegemaran Terbaru Zam


Assalamualaikum dan selamat pagi.

Kalau sebut coklat Hershey's, Zam akan teringat Langkawi dan Rantau Panjang. Sebab di Langkawi dan Rantau Panjang, Zam akan borong coklat tu banyak banyak dengan harga murah (separuh harga dari harga asal). Kalau kat tempat lain, Zam jarang teringin nak makan coklat Hershey's ni. 

Tapi kalau minuman Soyfresh Hershey's Coklat ni, memang Zam akan beli sebab dah biasa dengan kesedapan coklat Hershey's. Sejak terjumpa perisa Coklat dan Mocha 3 bulan dulu, Zam terus terpikat. Tapi, yang coklat ni akan jadi pilihan sebab rasanya lebih sedap. Harganya pun tak lah mahal semahal harga coklat Hershey's tu.

Jadi, ada sesiapa di sini yang dah minum air ni? Kalau ada yang belum mencubanya dan berminat, boleh lah cuba cari ya ;)

6 comments:

  1. Assalamualaikum..

    Saya terbaca entry air Soya Hershey's ni terus terpanggil untuk komen..
    Saya ni peminat setia coklat Hershey's. Minggu lepas baru beli air ni kotak besar perisa Moscha, memang mables.. sedap..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap..tak pernah jumpa lagi air ni..kalau ada confirm beli nak rasa

    ReplyDelete
  3. Coklat jenama hershey's sedap kot. Kaberi tu tak sesedap tuh. Tp mahal laa sikit, soal harga blkg kira. :D cuma ana takat ni belum lagi rasa air yang Zam cakapkan ni. Nnti nak try mencari!

    ReplyDelete
  4. pernah jumpa ni dekat tesco..tapi x pernah try lagi..nti boleh la cuba..hehe

    ReplyDelete
  5. dah minum.. sedap dier lain. Ade rase soya2 sket ..campuran soya coklat kalo tak salah.

    ReplyDelete