e

Friday, July 17, 2009

'PUPUS' dari Misha Omar

Aku tak mengerti ... apa yang kurasa,
Rindu yang tak pernah ... begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu ...
Meski kau tak akan pernah tahu

Aku persembahkan ... hidupku untukmu,
Telah kurelakan ... hatiku padamu,
Namun kau masih bisu ... diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara ...

Baru kusadari ...
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku ...

Semoga waktu akan mengilhami sisi hatimu yang beku,
Semoga akan datang keajaiban, hingga akhirnya kaupun mau

Aku mencintaimu
Lebih dari yang kau tahu ...
Meski kau tak kan pernah tahu


Aku mula suka kat lagu ini sejak Misha Omar nyanyikannya di Kuching 28 Jun lepas. Mmg lagu ni lagu lama, tp lantaklah, asal sedap di dengar, aku layan je. Sumpah, sampai hari ni, aku rasa menyesal sbb tak rekod nyanyian Misha mase tuh (Yelah time tuh aku sibuk amik gambar jek dgn kamera, lagipun memori kad tak cukup untuk simpan rakaman video). Persembahan Misha memang SUPERB, & aku rasa macam tengok konsert berbayar pulak biarpun program Liga Juara Hot FM tu tidaklah se grand mana. Aku cakap ni BUKAN atas dasar aku peminat dia k. Kalau aku ni seorang peminat Siti Nurhaliza yg selalu dok banding & kutuk Misha Omar pun, aku akan akui & puji persembahan Misha hari tu. No doubt she can sing very well.



Persembahan Misha santai je, tp bertenaga. Kalau dah tangan kat belakang tu, maknanya nak kasi full power lah tu



Sebelum gambar ni di ambil lah, aku perasan Misha pandang tepat ke arah aku




Aku sbnrnya kesal gak dgn sikap sebilangan peminat To' Ti (Zam tekankan sekali lg, SEBILANGAN) yg selalu membanding2kan kelebihan yg ada pdnya dgn memburukkan artis lain. Aku akui, To' Ti mmg jelita, cantik. Walaupun aku tak minat To' Ti, aku suka lagu2 nya, & aku tak penah nak kutuk2 dia. Tibe2 peminat2 To' Ti lak yg lebih2, bermegah2 & berbangga tahap ujub, macam diorang je lah yg layak claim & mendabik dada atas kecemerlangan & rupa paras To' Ti sampai mengutuk artis lain. To' Ti sendiri pun tak macam tu. Peminat2 To' Ti beruntung, dapat artis yg alhamdulillah cukup pakej seba serbi, tak mcm sesetengah artis lain, tp cuba To' Ti yg korang minat tu tak cantik, tak jelita, mesti korang diam2 jek, & terima dia seadanya. Berbangga tak salah, lagipun biasalah tu peminat dgn artis kesayangan, tapi berpada2 lah. Silap2, org lain lak tak respect To' Ti sbb sikap peminat dia yg mcm tu.

Bermegah2 dgn perkara yg lagha, tak membawa kita kemana2 pun

Bersederhana je lah, kan itu lebih molek :)

4 comments: