e

Sunday, January 29, 2012

Adidas: Obsesi Merah Hitam


Waktu jalan2 di sekitar Kuching smlm, entah kenapa terfikir nak masuk Lea Sport Center lagi, biarpun baru je bbrp hari lepas aku dah berkunjung ke tempat yg sama & tak ada apa2 yg menarik hati utk dibeli. Tapi itulah, nak dikatakan kebetulan, setiap kali berlaku mcm tu, biasanya akan ada item2 menarik untuk dibeli. Terpandang sehelai jersey warna merah + hitam, jadi terus aku mencubanya. Puas hati. Jadi aku terus membelinya. Oh ya.. Aku ni penggila merah hitam. Item2 yg diminati, kalau ada gabungan 2 warna tu, pasti aku beli. Korang lak, warna @ gabungan warna apa yg korang suka? Jom share sini ;)

Ps: Teringat Iqram Dinzly, koleksinya bnyk warna kuning

7 comments:

  1. Eh, orang sarawak eh?? Kuching? ehem. Or keja kat sana?

    Gabungan hitam dan merah memang awesomee ^_^

    ReplyDelete
  2. merah ngan itam tu.... memang seiring..... mystery dan gagah...
    kekadang suka jugak gabungan 2 kaler nie.....

    ReplyDelete
  3. Eza~ mengajar kat sini :) dah 6tahun :))

    Remmyhazza~ Ayat terbaik utk mengambarkan dua warna tu ;) Cayalah

    ReplyDelete
  4. merah hitam memang lawaaa. hehe dh lama pikir nak edit blog guna kaler apa. merah hitam pun cunnn ^^

    ReplyDelete
  5. Nia my sis! , lame tak jumpe! hehe

    ok gak! nampak ganas & cun nt blog Nia ;)

    ReplyDelete