e

Monday, January 16, 2012

ALHAMDULILLAH.. Setelah 4 tahun aku menunggu


Hari ni, awal2 pagi lg aku dah bangun dr tidur, malah lebih awal dr biasa. Semangat punya pasal sbb nak tahu keputusan permohonan sambung belajar aku. Tp aku tak jumpa apa yg aku nak cari di laman MOE pagi td. Pautan untuk semakan status tak ada kat sana. Jadi aku pun tangguhkan dulu hasrat tu, dgn niat nak cuba skli lg ptg ni. & apa yg aku dpt tahu td, di depan sahabat baik aku Ustazah- mmg melegakan aku. Akhirnya, aku akan kembali memegang status sbg seorang pelajar lepas ni.. Alhamdulillah.. Aku hubungi Ma di KL, mengkhabarkan berita tu. Ma ucapkan tahniah, & kawan baik aku pun berkali2 cuba menghubungi aku hari ni utk bertanyakan ttg ni. Gembira mendengar ucapan tahniah dr dia. Alhamdulillah sgt2.. 4 tahun aku mencuba, & kali ini aku berjaya ('',)

26 comments:

  1. tahniah cikgu. hehe ^^ dpt smbung kat manaaa? :D

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Congrats!
    Selamat kembali jadi pelajar^^

    ReplyDelete
  3. tahniah, selamat kembali menjadi pelajar seperti saya ! :D

    ReplyDelete
  4. huhu eh leh apply lagi kerrrrrrr

    ReplyDelete
  5. Girls & guy~ Thanks! huhu
    30jan nt bru tahu penempatan
    entahlah, dah sedia ke belum mental ni nk berdepan dgn khdpn plajar semula..
    Erm, stkt ni, tak ada permohonan yg baru..

    ReplyDelete
  6. Thanks Arra~ ('',)
    Alhamdulillah rezeki lps bnyk kli mncuba

    ReplyDelete
  7. tahniah cikgu.. +.-

    ReplyDelete
  8. tahniah.....
    selamat kembali belajar....
    doakan awk berjaya nanti....

    ReplyDelete
  9. Reflesia & Remmy~ thanks sgt!

    terharunye ramai wish tahniah.. huk2

    ReplyDelete
  10. salam ziarah..thanks sebab sudi singgah ke blog kak ayu..

    wah........
    tahniah sebab dapat jadi student kembali..
    semoga berjaya dik!!

    ReplyDelete
  11. Waalaikumussalam Kak Ayu~ & thanks! terharunya hati ni

    Jay~ thanks3! sama2 lah kita ;)

    ReplyDelete
  12. thanks utk kata2 smgt tu Mysara! ;)

    ReplyDelete
  13. taniah cikgu..
    semoga bejaya jer minta minta nya..

    ReplyDelete
  14. tahniah angah!!
    wah..xgtau pun yea..sob3~

    ReplyDelete
  15. Ecah! Angah lupeeeeeeeee

    hehe mcm mn lah angah leh lupa ni..

    btw, wahhh, rajin berblog dah ae skrg ni! hehe

    selamat kembali berblog!

    ReplyDelete