e

Tuesday, January 24, 2012

BLOG AKU LAGI BEST DARI BLOG BEN ASHAARI KERANA …

Dengar tajuk memang macam tak boleh blah. Berani blogger picisan macam aku ni buat statement mcm tu. Kang tak pasal2 blogger2 lain kutuk aku tak sedar diri. Huhu.. Ampun.. Apepun ni 1 segmen terbaru dari Ben. Aku rasa segmen kali ni menarik, jadi aku tak nak lepaskan peluang gak. Untuk info, klik banner di bawah.



Peserta kena ceritakan kelebihan blog masing2, lbh kurang dlm 100 pth perkataan.. Fuuhhh~! Tak sanggup rasa.. Kang ada yg meluat xbleh tahan aku claim blog aku lg best dari taiko blogger tu.. Huhu mintak maaf skali lg.. Aku bukan nak ujub ke apa.. Dah segmen tu tajuknye macam tu, siapa suruh! huhu (hehe)

Bismillahirrahmanirrahim (dengan perasaan berat hati aku menulis).. Blog aku lagi best dari blog Ben kerana.. erm.. jap.. tak dapat pikir.. tepu tetibe.. ermm.. Ok.. Sebab blog aku ada cerita2 ttg pengalaman aku sepanjang berada kat Sarawak lebih kurang 6 tahun .. Mr. Ben tak de kan? (Mmg lah takde sbb Ben duk semenanjung, Cikgu duk Sarawak, aparaaaa)

Lagi satu, dak2 yang aku ajar ni murid2 yang berbeza dr orang lain, sbb diorang ni kanak2 cacat penglihatan- blind & low vision. Jadi blog aku banyak menceritakan tentang kehidupan kami cikgu2 pendidikan khas & murid istimewa ni. Pembaca boleh klik kat label 'My School' tu kalau berminat (^^,)



Itu je kot.. Malu alah dah aku nak teruskan lagi.. Aku sedar blog aku ni blog biasa2 saja.. Hehe

Thanks Mr. Ben utk segmen nih (^^,) Coollll

19 comments:

  1. dari segmen yg sama...singgah sini.. belog ni dah lama follow.. :)

    http://cahayacita2.blogspot.com/2012/01/segmen-berani-mati-blog-aku-lagi-best.html

    ReplyDelete
  2. saya xjumpa butang follow awak..


    www.chu-ai.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ouh.. penah ddk Sarawak.. Cikgu eh?

    http://cerytara.blogspot.com/p/stuffs.html

    ReplyDelete
  4. Mr Sepet, thanks.. biasa2 je ni.. ('',)

    Cik Nur, wokeh, thanks ;)

    Suhaiyl, butang follow Zam betul2 bawah header, mgkn tk kuar ms buffering, takpe, nt silalah dtg lg :)

    ReplyDelete
  5. Arra, Zam hadiahkan senyuman untuk awak~ (^^,)

    Yasmin, berani mati ni.. huhu

    Clara, Zam masih di Sarawak ni.. masuk tahun ke 7 dah mengajar kat sini ;)

    ReplyDelete
  6. ini blog, sgt cool maa :)

    >>> http://fyapelangi.blogspot.com/2012/01/blog-aku-lagi-best-dari-blog-ben.html

    ReplyDelete
  7. ala..xdapt join..:(
    segmen best ni..

    ReplyDelete
  8. Macam nak join.,.taoi tunggu temampu karang 100 patah perkataan tu dlu larr...hehehe....

    ReplyDelete
  9. Eh, Dya tak perasan ae... Zam pun perasan dr bloglist kwn2.. Next time ada peluang, leh lah join lg, k :)

    ReplyDelete
  10. Laa.. Miss dah lah peluang tu.. huuu

    ReplyDelete
  11. hahaaa..tak pe lah abg.Ben dah cakap jujur pada diri sendiri..

    ReplyDelete
  12. hehe.. mcm nk lawan tauke je segmen ni.. :p

    ReplyDelete
  13. geli hati baca entry awk.. hihi... gud luck! =)

    ReplyDelete
  14. Deqla, ye ke? hehe ;p
    Thanks! :))

    ReplyDelete
  15. dulu baru-baru ada gak buat statemn mcm gini.. ramai gak komen.. ha33 memamg panazzz

    kutooobamboo

    ReplyDelete