e

Saturday, February 4, 2012

CONTEST KARAKTER PILIHANKU


Satu lagi contest yang aku sertai hari ni. Bagi aku, dgn menyertai segmen atau contest ni, secara tak langsung ia dapat mempromosikan blog kita kepada blogger lain. Setuju? ;)

Jadi inilah karakter pilihanku~


Aku minat karakter ini kerana ia..
  1. Mirip kucing [aku suker kucing]
  2. Sebuah robot [aku giler robot]
  3. Berwarna biru [salah 1 warna feveret aku]
  4. Berbentuk bulat [bulat itu comey]
  5. Berasal dari Jepun [aku obses dgn Japanesse stuf nih]
  6. Takut tikus! [unik sikit la sikap dia yg 1 ni]

Itu saja setakat ini.. ;) Bye~

7 comments:

  1. gud luck cikgu..
    doraemon memg comel..nur ska poket ajaib tue..alngkh best klu ia btol2 ada..hehe

    ~suke conan~

    ReplyDelete
  2. Nur Chahaya, semua tu tingal impian je kan.. hehe X)

    ReplyDelete
  3. pagi-pagi blogwalking. tengok kartun awak. Salam Maulidur Rasul. =)

    ReplyDelete
  4. Diera~ Thanks ae, sb sudi menjenguk ke sini ('',)
    & Salam Maulidur Rasul juga :)

    ReplyDelete
  5. hehe.. thanks Nia ;) itu anak murid Zam ;)

    ReplyDelete
  6. hey. nuha datang jenguk peserta. thanks for joining! ♥

    doraemon! kan best kalau betul2 wujud. huhu :)

    good luck! ♥

    ReplyDelete