e

Tuesday, February 7, 2012

Patutlah tak dapat contact~hmm.. Apepun, rayuan dah settle!



Sejak keputusan penempatan diketahui 30 Januari lepas, beberapa kali aku cuba menghubungi BPG untuk memohon pertukaran bidang yang ditawarkan. Tapi talian selalu saja sibuk, & sampai lah satu hari, no. untuk dihubungi seperti sudah tidak wujud lagi. Email telah dihantar, namun tiada balasan. Kaget, akhirnya, aku tergerak hati untuk membuka sekali lagi laman web MOE. Kali terakhir aku melayarinya- Jumaat lalu. Alhamdulillah, ada aplikasi permohonan atas talian rupanya. Sayangnya, pilihan Pendidikan Khas yang aku mahukan cuma ada di IPG Kota Bharu. Jadi, selepas meniliti bidang2 yg ada & meminta pendapat rakan2, aku membuat keputusan untuk memilih bidang Sains & penempatannya di OUM Kuching.
Ya Allah~ permudahkanlah urusan & murahkanlah rezekiku kali ni.. Aminn

7 comments:

  1. Dabel Aa~ thanks sbb sudi kesini, pertama kali nih ;) Zam sbnrnye mmg cikgu, tp nak sambung lg belajar ke thp yg lbh tinggi :)

    Nana, thanks ;) Skrg Zam tunggu keputusan tukar kursus tu keluar.. suspen nih

    ReplyDelete
  2. all the best.moga yang terbaik untuk kamu.insya-ALLAH

    ReplyDelete