e

Sunday, February 12, 2012

Terima Kasih Untuk 30 Minit yg Menghiburkan


Episod ni dah lama keluar, tapi aku baru berpeluang menontonnya di TV3 tadi. Terhibur juga hari Ahad aku yg agak bosan. Hehe. Pendapat aku ttg animasi ni, memang terbaik~ & kenapa animasi ni begitu menarik hati ramai peminat di Malaysia, aku boleh simpulkan (ikut pendapat aku lah, pendapat orang lain mgkn tak sama). Gabungan unsur2 berikut mungkin penyebabnya.

1. Pergerakan animasi yg smooth. Cantik. Tak tersekat2
2. Idea pertukaran tahap kuasa~ jadi makin kuat (Idea ni mmg dpt menarik minat pembaca dlm komik2 Jepun mcm Dragon Ball, One Piece, Bleach dll)
3. Design watak2 yang cun.
4. Unsur lelucon/komedi yg diselitkan mmg menjadi.


Episod terakhir yang aku tgk tadi. Memang terbaek la~

9 comments:

  1. wahhh.. boboi boy !
    fav.kartun ! :P

    ReplyDelete
  2. kartun pling saya suka!!!
    terbaik lah boboiboy!!hahah......

    ReplyDelete
  3. saya paling suka si yana tu...comel sangat..hehehe

    ReplyDelete
  4. haha.. memang syok bebudak layan cite nie tapi ai ??? teeettt ter'kadang' kejam g tukar channel lain yg tibe2 rase best pulok.. haha

    \\( ^_^ )//

    ReplyDelete
  5. pling best klau lyan cita nie satu fmily..klau adik husna ajk skali abah mama join..hak3..

    ReplyDelete
  6. Budak Pelik~ wah.. plg diminati lah ni ye ;)

    Arina dgn Yaya dah same dah Zam tgk.. hehe
    Arina pandai buat biskut tak??

    Kak Eryati~ kartun comey, nak2 lg yg tempatan, i.Allah ramai pengikut, asalkan jalan citenye best ;)

    ReplyDelete
  7. Cik Una, tak baik tau but cmtu.. hehe (eleh.. Zam pun slu buat gak camtu.. hehe)

    Fatin~ Itulah yg sebaiknye ;) menghabiskan masa dgn family mcm tu, leh mengeratkan hbgn kan ;)

    ReplyDelete