e

Wednesday, March 28, 2012

Ada Sesiapa Yang Tak Gunakan Lagi Baucer 1Malaysia? Meh Bagi Kat Aku Je Lah!


31hb Mac dah nak dekat.. Tarikh dah dilanjutkan sehingga penghujung April.. Korang dah guna baucer korang belum? Ke terkial2 macam aku tak tau ape nak dibeli? Atau mungkin ada yang dah lupe letak baucer tu kat mana? Haa.. Dari dibazirkan, baik korang g kedai buku sekarang.. Tak pun kalau malas sangat, bagi je kat orang yang lebih memerlukan.. Macam aku ni ke.. Heh2 ;p

Sebenarnya aku baru je dapat baucer ni 11 hari lepas.. Tak sangka student yang baru daftar macam aku ni dapat juga.. Alhamdulillah.. Sebelum dapat masuk OUM lagi aku dah berangan sal baucer ni.. Mcm best jek tgk orang lain spent baucer diorang.. Cuma sekarang aku tak de idea nak beli apa.. Mungkin buku tentang fotografi kot, sebab minat aku kat situ.. Aku baru je survey buku2 kat Popular & MPH minggu lepas. Jadi mungkin aku rasa aku akan ke MPH sekali lagi hari ni, sbb aku tengok buku2 kat sana lebih menarik. Jadi pada korang yang masih belum menggunakan baucer tu, jangan ke kedai buku ae ;)



ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

20 comments:

  1. hehe sy beli novel je ngan baucer tu ;) tambah g adik laki yg student xtau nk beli buku ape so dia bg sumer..tukar ngan banje dia mc'd je ari tuh hehe...skang ada rm100 g nk abes kan sblm tamat tempoh...zam beli la ape yg ptot kan baru mula study...:) klu xtau nk beli ape mai kasi sy beli novel lalala...

    ReplyDelete
  2. bukan student dah so xdpt le..hehee.further study ye....

    ReplyDelete
  3. kan dah ditangguhkan sampai bulan 4 tarikh last guna baucer tu

    ReplyDelete
  4. dah abis dah guna...macam2..novel je la bnyk..haha..
    nway,salam kenal dari segmen jalan2 tambah knalan..=)

    ReplyDelete
  5. anis punye ade lg rm50.. dah tatau nak buat ape.. tp tak nak bagi zam! haha! tgk la nnt.. borong novel kat popular.. hihi =)

    ReplyDelete
  6. nanti share ngan wan gak eyk baucer yg ada org nk bg tuh.hehe

    ReplyDelete
  7. Angah Mia~ Same mcm Adik Zam, beli novel utk diri sendiri & utk Ma..
    Xpelah, Zam nk tgu sampai tarik tamat tempoh.. hehe

    Aishah Jahirah~ a ah, sambung blajar ;)

    Faris~ itulah, syukur!

    ReplyDelete
  8. Azee Hana, thanks for coming ek ;)

    Niswatus~ haha.. meh la belikan novel untuk Zam gak.. ;p

    Rozuan~ nampak gaya takde sape nk bg nih..

    ReplyDelete
  9. dah lama habis guna baucer tu. Hihi.

    ReplyDelete
  10. bagus! ;)
    Zam tak jumpe lg buku yg diminati ni.. nk usha kat kedai lain lak

    ReplyDelete
  11. hahahaha. boceh dah hbesss.. :P

    ReplyDelete
  12. sy dh hbis pakai dh...dlm masa 1 malam je...oleh krn dh hbis study, tp dpt gak so beli brg2 kat adik2 je...jenuh gak la nk cri brg smpai 200

    ReplyDelete
  13. Eza~ good2.. tak la pening2 mcm Zam ;p

    Dabel Aa, sama ah kita.. nak mencari cukupkan 100 pun dah tak keruan

    ReplyDelete
  14. Rezeki tu..gunakan sebaik2nya..beli buku lagi bermanfaat, boleh dikongsi..dibaca bersama...

    ReplyDelete
  15. Etuza, Zam target nak beli buku fotografi ni.. Dah tahu nak beli kat mana ;)

    Nadya~ Baru dapat seminggu lepas.. baru daftar jd student balik ;p

    ReplyDelete
  16. whahhh . zam tamak :P HAHA . btw , kalau ade yan taknak gune tu pun farhana nak . banyak lagi buku yang nak farhana beli . tapi tak cukup :(

    ReplyDelete
  17. husna dah abeh awal lagi..hak3..

    ReplyDelete
  18. amboih... farhana ni.. bagi la can Zam g survey kat tempat lain dulu.. isk3 ;)

    Fatin~ Mesti suka beli buku kan selama ni ;)

    ReplyDelete
  19. aik bukan voucher tu leh tunaikan kat BSN ke ?

    ReplyDelete