e

Saturday, March 10, 2012

Ben Ashaari dan header blog saya


Satu lagi segmen Mr. Ben untuk disertai malam ini.. Memang kena sangat dgn aku yg baru saja pulang ke Semenanjung hari ni, kerana header tu memang kaitan dengan hidup aku selama berblog ni~

"Hidupku berkisar di Kuching-Kuala Lumpur-Kota Bharu"

Biarpun jauh merantau di negeri orang (Sarawak), hati aku masih melekat di tempat aku membesar (Serdang) & tempat kelahiran aku~ Kota Bharu. Disebabkan tu, aku kerap pulang ke semenanjung bila berpeluang. Blog aku ni banyak memaparkan kisah kehidupan aku di sekitar 3 bandar tersebut. & setiap kali pulang, seat kesukaan aku adalah di tepi tingkap, kerana aku suka memandang ke luar melihat awan. . Itulah maksud header aku.. ;)

Memang aku puas hati sgt dgn header ni :) Kena dengan perjalanan hidup aku yg aku kisahkan dalam blog ni.

4 comments:

  1. Jauh merantau banyak pengalaman

    datang dari segmen yang sama,jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak join .. btw pic tuh tngkap sndri ker ? ^-^

    ReplyDelete
  3. Salam zamani..blog kita ada dalam post reza ar razi..teruja je rase..terus datang untuk bagi support kat follower yang dia update jugak..
    dan....follow kamu ye..

    Berminat untuk dikomen bagi setiap entry yang di update?Saya dengan berbesar hati menjemput tuan punya blog dan semua yang berminat ke link ini..
    TQ..

    http://mshiddenname.blogspot.com/2012/03/entry-melekat.html

    ReplyDelete
  4. hai, jln tengok perserta segmen abg ben. slm perkenalan. jom g blog saya.. =)

    ReplyDelete