e

Saturday, March 3, 2012

“ BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU… “


Alalala... Macam kene dengan jiwa aku je ultra book ni.. Kebetulan Mr. Ben buat segmen ni di saat aku sedang berkira2 untuk membeli sebuah laptop. Tengah mencari laptop ni~ untuk kemudahan belajar & senang nak instal pogram2 photo editor. Netbook yang ada ni tak dapat support pogram2 tu.. (huhu)

Apepun, satu nilai tambah yang bestnya tentang ultrabook ni berbanding laptop, ia lebih nipis. Ni tetibe rasa nak cari ultrabook lak ni (lepas dipromote habis2an sebelum ni oleh Mr. Ben). Tapi macam mahal jek harganye.. Hmm..

Mr. Ben ada tanya gak, perlu tak CD DRIVE tu pada ULTRABOOK. Bagi aku, tak perlu.. Makan banyak ruang jek nanti.

(Akhirnya, Mr. Ben meninggalkan aku dgn tanda tanya yg tiada penghujungnye~ Nnk amik utrabook ke laptop ni.. Bajet oo bajet)

7 comments:

  1. wahh ssambil bersegmen, sambil berangan

    ReplyDelete
  2. hi!

    singgah dari segmen abg ben.
    jom singgah blog sy pulak.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  3. eyqa datang dari segmen yg sama :)

    http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-kalau-aku.html

    ReplyDelete
  4. kalo aku..aku dermakan pada orang yg memerlukan..hehe

    ReplyDelete
  5. Faridah~ dr berangan, leh tukar jadi impian, & kmdn jd kenyataan.. hehe

    Pka. Mieyra & Eyqa~ Okeh, Zam akan kesane ;)

    Mr. Ben~ Ur welcome, & thanks for coming :))

    Faiz~ dermakan kat saya, leh?? hehe

    ReplyDelete
  6. singgah intai² kawan satu segmen. wahhhh ben siap komen tuuu. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

    ReplyDelete