e

Friday, March 30, 2012

Nak Habiskan Baucer 100 Ringgit Pun Susah!

Serius aku tak ada idea nak beli ape!


Dah dua hari berturut2 aku ke kedai buku. Hari pertama ke MPH, & hari berikutnya ke Popular & Times. Tapi tak ada satu buku pun yang aku betul2 berkenan. Tercari-cari hampir sejam di MPH untuk cukupkan barangan sejumlah seratus ringgit pun dirasakan sukar!

Bukan aku tak tahu baucer tu boleh digunakan untuk alat tulis. Bagi aku, biarlah aku gunakan baucer tu untuk membeli buku2 yang betul2 aku minat. Ruginya kalau tak digunakan untuk membeli buku. Aku tak mahu tangkap muat, beli mana2 buku yang belum tentu aku akan membacanya.

Hairan, beberapa bulan sudah di ketiga2 kedai tu, aku jadi rambang mata melihatkan banyak buku2 yang menarik. Kemana perginya buku2 tu sekarang? Sold out kah?

Apepun nasib baik tempoh tamat tempoh penggunaanya dilanjutkan sehingga penghujung April ni. Harap2 masa tu, banyak buku2 menarik akan keluar.


ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

9 comments:

  1. ada gak org mcm zam nie kan...sy dah list kan 8 novel nk kena beli bulan ni hehe...seb baik voucer ada lg so boleh la beli pakai tu jer hehe...zam klu xreti nk beli ape mai kasi sy huhu...:p

    ReplyDelete
  2. sy nk syorkan zamani try look the book yg tajuk dia
    Rich dad Poor dad
    buku ni bagi sy sgt bagus ^^

    ReplyDelete
  3. Angah~ ada.. jangan dihairankan.. hehe..
    sebelum dpt baucer, Zam dh target bbrp buku fotografi & 1 novel Inggeris.. dah dpt baucer, g kedai, buku2 tu dh takde.. melepas..

    icumm! Thanks 4 the idea ;))

    ReplyDelete
  4. baru je balik dari MPH sebab nak abeskan voucher 150..hehehe

    ReplyDelete
  5. jemput Zamani join giveaway pertama saya ni :) saya nak bagi buku free ni :D

    http://ajamoppical.blogspot.com/2012/03/ajamoppicals-1st-giveaway-last-song.html

    ReplyDelete
  6. luqman~ beli buku ape jep?

    Nur Azam~ insya Allah ;) Thanks!

    ReplyDelete
  7. kalau kaki membaca pasti senang je nak habiskan voucher buku tuh

    ReplyDelete
  8. hahaa .. betol ! nak habiskan RM50 pun susah hokeh ..

    ReplyDelete
  9. Rozuan~ kaki Novel salah satunya.. !
    Zam ni belum bertemu buku sal fotografi yg diidamkan.. semua yg ada mcm tak menarik minat sgt..

    Tia~ Setuju.. Nak2 time takde buku2 yg kita minat

    ReplyDelete