e

Thursday, April 19, 2012

Buat Keputusan Untuk Balik Ke Serdang

mendung di Kuching smlm..

Tiket ke KL esok aku tukar & awalkan ke semalam. Tiba di Serdang pukul 7petang, aku tengok tetamu tak ramai, & rumah dipenuhi dengan saudara mara dari Kelantan. Dari petang ke malam, kami sibuk uruskan majlis tahlil untuk arwah abang ipar. Kata keluargaku, ramai betul yang datang menziarah di sebelah pagi. Waktu tu, aku masih di Kuching. Alhamdulillah, jenazah selamat dikebumikan lepas Zohor. Cuma aku & adik dari Pahang yang tak sempat melihat wajah arwah untuk kali terakhir. Apapun, aku rasa berbaloi untuk pulang pada waktu itu. Tenang sedikit hati ni..

Pada peserta segmen Blog Pilihan Zam, Zam minta maaf sebab lewat update senarai peserta & terjah ke blog anda satu, satu sejak semalam. Insya Allah, Zam akan sambung semula dalam masa yang terdekat ni. Thanks for your support for the segmen~

6 comments: