e

Tuesday, April 10, 2012

ISU TIDAK PUAS HATI DI TWITTER



Pasti ramai yang dah tahu tentang ini. Secara umumnya, kita pasti dapat mengagak siapakah yang dimaksudkan oleh Zed Zaidi.

Sekadar pendapat aku: Kalau dinilai dari sudut nasionalisme, pendapat seperti yang dilontarkan oleh Zed itulah yang akan keluar.. Kan ada moleknya, kalau kita nilaikan kemenangan itu dari sudut saudara seagama.. Pendapat aku je la.. Aku pun tak arif ppun dengan selok belok dunia seni ni.. Apapun, dunia seni ni luas & universal, sebab tu tak salah untuk kita meminati artis dari luar negara.. Kan? Aku sendiri pun, artis yang paling aku minat adalah dari Jepun.. Jadi? Tidak patriotik kah aku?


ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

7 comments:

  1. susah kan kalau pemikiran rigid mcm ni.. xleh nk tgk perkara tu secara luas.. sigh**

    ReplyDelete
  2. hi..
    jemput join segmen pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

    tq :)

    ReplyDelete
  3. sy tag awak...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

    ReplyDelete
  4. hasat dengki sesama manusia sentiasa ada .....

    ReplyDelete
  5. Mungkin semangat ptriotik dia lebih sikit dari kita..Mungkin

    ReplyDelete