e

Friday, April 27, 2012

Penatnya Blogwalking!


Siapa yang rajin blogwalking, pasti mengetahui hakikat ini, tapi kenapa kah korang tetap gagahkan diri blogwalking dari satu blog ke blog yang lain, nak2 lagi dalam sesuatu segmen yang dianjurkan? Ha.. Pasti anda ada alasan tersendiri kan.. Macam aku, biarpun memenatkan, blogwalking ni secara tak langsung sebenarnya satu kaedah mempromosikan blog aku kepada blogger lain. Biarpun letih & mengambil masa, korang pasti berasa ia sesuatu yang berbaloi.. Slow2 pun tak apa, janji kita dapat menunjukkan tanda penghargaan kita kepada blogger lain yg bertandang ke blog kita.

Aku sendiri pun dalam usaha membalas kunjungan peserta segmen aku & segmen2 yang aku sertai. Maaf kalau aku lambat tiba ke blog korang, sbb banyak hutang blogwalking yang belum aku langsaikan.. Tunggu k. Insya Allah, aku akan sampai juga ke blog korang ;)


ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

14 comments:

  1. Hai Yayah~ Yayah ni antara blogger yg selalu bertandang ke sini (^^,)

    Thanks 4 ur support ;)

    ReplyDelete
  2. memang penat ,, tapi dlm penat2 tu ,, ada blog yang boleh happy kan kita dengan entry2 nye yg menarik .... :)

    ReplyDelete
  3. selamat memblogwalking kan diri ye cikgu zam..icumm tgk pon peserta dkt 100 lbih..smngat smngat ^^

    ReplyDelete
  4. haha .. hari ni dah blogwalking nak dekat 200 buah blog ..

    ReplyDelete
  5. huuu.. kopi kena sedia 1 jag!

    ReplyDelete
  6. Tia~ semangatnya! Zam serius kpntan nak bw pagi td.. mlm ni baru nak smbung

    ReplyDelete
  7. group segar follower pasti sedang tunggu cekgu. ;)

    ReplyDelete
  8. huuuu.. group tu lah yg zam bnyk bt doseeee... xsinggah2 pun lggg

    ReplyDelete
  9. ye..penat tapi mengujakan..hikhik..^^

    ReplyDelete
  10. Lavender... tolong buatkan kopi boleh? (tetibe!hehe)

    ReplyDelete
  11. deno pun tak habis lagi balas jejak org bw kat blog deno

    ReplyDelete
  12. itulah Deno.. Zam banyak hutang bw nih.. huu

    ReplyDelete