e

Sunday, April 1, 2012

Sejujurnya Diriku Terlalu Sayang Padamu..


Cintamu,
Yang kurasa walau tak terucap,
S'makin dalam
Cintamu,tlah terukir di batas cintaku,
Selamanya

Tak pernah ku mencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlalu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu

Dan tiada yang kan memisahkan,
Selamanya
Cintamu,
Yang terlintas, terbias matamu
S'lama ini

Adakah di hatimu,
Terbesit'satu harapan untukku
Tuk berjanji selamanya kau selalu milikku

Satu cinta,
Tak pernah ku mencoba,
Lepaskan cintamu walau sesaat,
Sejujurnya diriku terlalu sayang padamu
Kuingin s'lalu dalam,
Cintamu...


Masa pertama kali aku dengar lagu Cintamu ni 7 tahun dulu, aku betul2 terkesan dengan liriknya. Memang puitis habis.. Seolah2 orang yang menulis lirik lagu ni betul2 meluahkan perasaannya yang benar2 ikhlas dalam percintaan. Aku cukup suka lagu ni, & sejak aku berblog 3 tahun dulu, inilah antara lagu tema blog aku yang paling lama aku gunakan. Selain dari blog aku ni, kalau nak dengar lagu ni, korang boleh cari di Youtube- Cintamu (Dygta).

Indahnya bercinta.. & Indahnya perasaan saling memiliki dengan rasa ikhlas & sayang sepenuh hati..


ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

7 comments: