e

Monday, April 2, 2012

"THANKS" Sebab Kejutkan Aku



Dari tajuk entri kali ni, seolah2 penulis nak mengucapkan terima kasih kepada seseorang yang mengejutkannya dari tidur pagi tadi. Apepun, itu cuma bayangan pada maksud sebenar yang aku ingin luahkan.

Ada masanya, kita terlupa akan beberapa perkara yang penting, & kepentingan beberapa perkara (lain tu..) yang sebenarnya sentiasa berlegar2 sekitar kehidupan kita. Biasalah kan, dalam keadaan lemah, tiada motivasi, & kadang2 dalam rasa putus harap, kita terlupa yang kita masih ada daya usaha & ikhtiar yang boleh dicuba. Kita ada Allah SWT sebagai tempat mengadu & memohon pertolongan. Inilah perkara penting & kepentingan yang aku maksudkan tadi. Bukannya kita tak tahu & tak sedar akan itu semua, tapi adakalnya kita terleka, lena dalam perasaan2 negatif tadi. Dan, aku sebenarnya sangat2 beruntung, kerana mempunyai seorang Sahabat yang selalu mengejutkan aku dari 'lena' tersebut. Yang faham akan situasi aku. Memang kalau diikutkan, aku banyak terhutang budi dengan dia.

Apapun, doa aku yang terbaik selalu ada untuk dia. Insya Allah

ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

7 comments:

  1. anda ditag :)

    http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/04/segmen-comelnya-doodle.html

    ReplyDelete
  2. Ckin Kembaq~ itu yg terbaik kan :))

    Eyqa~ Worait, & thanks 4 the tag ;))

    ReplyDelete
  3. bukan semua org/ kwn yg mmpu "mengejutkan" kita...so, bila ada kwn mcm ni kene hargailah..dan tu pun sbnrnya satu nikmat dr Allah kpd kita kerana kurniakan kita kwn yg mcm tu...

    ReplyDelete
  4. Zatiey~ Zam sokong 200% ;))

    ReplyDelete
  5. Mr. E'raz Fadli, itulah.. beruntung ada dia.. Kalau boleh, selalu nak doakan yang terbaik untuk dia!

    ReplyDelete