e

Tuesday, May 15, 2012

(8 Gambar) AMY SEARCH Gegarkan Kuching Sempena Konsert Fiesta KOSMO! 13 Mei 2012


Karisma & aura Amy Search tak pernah pudar biarpun dah 31 tahun berada di persada seni.. 31 tahun tu! Lama gila.. Seingat dari zaman aku tadika aku dah layan Isabella, sampai kantoi dengan ustazah nyanyi lagu ni.. Haha.. Apapun Amy Search memang antara otai industri muzik yang sukar digugat sampai sekarang! Buktinya, adik lelaki aku yang lahir pada zaman generasi baru pun minat giler dengan Search ni. Jadi, dalam hujan ribut 13 Mei (Ahad) baru2 ni, aku gagahkan juga ke konsert semata2 untuk ambil gambar artis2 yang terlibat, termasuklah Amy Search ni khas untuk adik aku. Layan~

Diiringi bodyguard sebelum naik ke pentas







ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

2 comments:

  1. amy lg stylo kalu rambut botak..
    makin ligat plak dia..
    mmg syiok layan Live

    ReplyDelete
  2. hmm.. aku suka pacak macam ni.. haha

    ReplyDelete