e

Monday, May 14, 2012

Blogger Bernama KIKI HANAKO

2 minggu lepas, aku ada tulis entri tentang satu sesi outdoor photoshoot dengan seorang blogger di Kuching. Sesi photoshoot tu sebenarnya idea seorang kawan aku, & dalam masa yang sama aku sertai sebab nak belajar2 ambil gambar. Dan di kesempatan ini juga aku nak minta maaf sebab ambil masa yang lama untuk tunjukkan hasil aku pada dia. 2 minggu tu memang aku agak sibuk. Seperti yang aku tuliskan namanya di tajuk entri, blogger yang akau maksudkan ialah KIKI HANAKO :)






Aku juga dapat tahu dia ni pernah masuk Metro Edisi Sarawak.. Amboi.. Dahsyat la awak Kiki.. Apepun, all the best dalam semua bidang yang Kiki ceburi ;)


ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

4 comments:

  1. KIKI lawaaaaaaaaaaaaaaaaa :) hehe

    ReplyDelete
  2. 2nd and 4th beautiful pic..the other also nice pic..hahaha..XD

    ReplyDelete
  3. emailkan utk saya boleh tak.. huhuhu yang lainnnnnn sekali ya! :P

    ReplyDelete