e

Wednesday, May 23, 2012

Mereka Yang Menderita, Biasanya Ketawa Dengan Kuat.. BETUL KE?


Aku terjumpa kata2 tu di status Facebook seorang kawan aku tak lama dulu.. Bila aku cuba fahami maksudnya, aku rasa mungkin ada betulnya juga kata2 tu.. Mungkin disebabkan terlalu menanggung perasaan yang tidak menyenangkan & menyedihkan sekian lama, bila ada peluang untuk melepaskannya dengan ketawa, seseorang itu akan ketawa dengan kuat, seakan2 melepaskan geram pada kesedihan yang membelenggu selama ni.. Itu pendapat aku.. Pendapat korang lak macam mana?

ENTRI2 BEST!
CARA UNTUK MENJADI LELAKI KACAK
PELUANG UNTUK MEMENANGI LAPTOP, IPAD & IPHONE!
WANG TUNAI RM5000 UNTUK BLOGGER!!

9 comments:

  1. ermm, x lah menderita man pn.. tp kebiasaanya, org yang tgh berduka @ bersedih ni kbiasaannya ketawa tuk sembunyikan sedih n duka tu.. ho3

    ReplyDelete
  2. betul . terjadi pd diri sendiri :)

    saya sorg yg hppy . tp dlm hati saya org yg pling derita :((

    ReplyDelete
  3. org yg bnyak ketwa org gila..HaHah..just kiddin`

    ReplyDelete
  4. Ketawa banyak atau besar menghiburkan hati
    dan menutup segala masalah yg ada..

    ReplyDelete
  5. betul ke? akak pun ada dengar jugak orang cakap macam tu...tapi akak memang suka ketawa kekuat dari azali lagi.. nak kata kecewa hidup takde lagi mabbe sebab akak jenis happy go lucky kot.

    Apapun ianya bergantung pada situasi kot.

    ReplyDelete
  6. betul jugak...kerana nak melndungi perasaan yang gundah gulana maka dengan ketawa yang kuat akan heal the pain...

    ReplyDelete
  7. Probably... Sebab akak memang gelak kuat.. Rasa release walaupun tengah banyak kekiciwaan melanda. It helps me to move on...

    ReplyDelete