e

Wednesday, May 23, 2012

RABU: Tak Perlu Kata Apa Apa



------------ END OF WORDLESS WEDNESDAY ENTRY------------


Ok. Aku nak bercakap menulis juga dalam entri Rabu tanpa kata2 ni.. Macam janggal letak gambar je sbb tak dapat meluah apa yang mengganggu fikiran aku akhir2 ni.. (DAH TU KENAPA TAK BUAT ENTRI BIASA JE??- Saja, aku gatal nak buat entri WW gak hari ni..)

Apa benda yang mengganggu
tu? Ha.. Entri aku kali ni merujuk kepada gambar di atas.. Teringin sangat nak dapatkan satu.. Walaupun 550D aku masih elok.. Tapi itulah, IMPIAN MANUSIA ni TAK PERNAH TERPADAM, malah SENTIASA BERKEMBANG TANPA BATAS.. Setuju?

Membazir atau tidak, terpulang pada individu berkenaan untuk menguruskan presepsi itu, asalkan dia berpuas hati dengan apa yang diimpikan, jangan sampai jatuh ke hukum HARAM sebab membazir... :)

10 comments:

  1. Replies
    1. Kita kumpul duit k Cik Nur.. Nanti mesti dpt tu ;)

      Delete
  2. baru rembat Panasonic GF3..beli yg biase sb tak daya nak beli DSLR yg besar dgn anak-anak mengekorrr jek..hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. faham :)) tak apa, mana yang termampu dulu, kan :)

      Delete