e

Friday, May 25, 2012

Takkan Ada Cinta Yang Lain.. Pastikan Cintaku Hanya Untuk Mu (DEWA 19/TITI DJ)

"Takkan Ada Cinta Yang Lain.. Pastikan Cintaku Hanya Untuk Mu.."

Tiba2 ayat lagu tu muncul dalam kepala & terkeluar dari mulut aku tadi.. Tak tahu lah kenapa boleh teringat.. Sebab tak pasti tajuk lagu & siapa penyanyi asalnya, aku cari di Google. Akhirnya aku jumpa~ rupanya lagu tu memang bertajuk Takkan Ada Cinta Yang Lain.. Ada sesiapa yang pernah dengar lagu ni? Penyanyi asalnya kalau tak silap Dewa 19, & pernah juga dinyanyikan oleh Titi DJ. Versi yang bermain di kepala aku tadi rupanya nyanyian Titi DJ. Apapun dua2 versi memang best! Pada sesiapa yang belum pernah dengar lagu ni, jom layan~

DEWA 19




TITI DJ




LIRIK: TAKKAN ADA CINTA YANG LAIN


Haruskah kuulangi lagi

Kata cintaku padamu Yakinkan dirimu
Masihkah terlintas didada
Keraguanmu itu Susahkan hatimu

Tak akan ada cinta yang lain
Pastikan cintaku hanya untukmu
Pernahkah terbersit olehmu
Akupun takut kehilangan... Dirimu

Ingatkah satu bait kenangan
Cerita cinta kita Tak mungkin terlupa
Buang semua angan mulukmu itu
Percaya takdir kita Aku cinta padamu

Akankah nanti
Terulang lagi
Jalinan cinta semu
Dengar bisikku
Bukalah mata hatimu...

No comments:

Post a Comment