e

Friday, June 29, 2012

(GAMBAR) ALHAMDULILLAH! IRMA HASMIE & REZA SYAH AZMEER SELAMAT DIIJABKABULKAN! (29 JUN, 3.55 PETANG)

Kedua pasangan selamat diijabkabulkan di Dewan Persidangan Putrajaya jam 3.55 petang tadi. Persandingan akan berlangsung di MAEPS, Serdang hari ini jam 8 malam. Tahniah diucapkan kepada kedua pasangan mempelai!



Irma Hasmie Kini Sah Bergelar Isteri Redza Syah
Dengan hanya sekali lafaz, pelakon dan pengacara Irma Hasmie Ibrahim kini sah bergelar isteri kepada pasangannya, Redza Syah Azmeer Dato' Hj Mohd Radzuan pada jam 3.55 petang tadi.

Irma dinikahkan sendiri oleh bapa kandungnya, Hj Ibrahim Othman dengan disaksikan oleh Ustaz Mohd Redza Azhar, Pegawai Juru Nikah, Cerai dan Rujuk, JAWI, Putrajaya.

Di majlis pernikahan tersebut, pihak lelaki menyerahkan 11 dulang hantaran , mas kahwin menggunakan mata wang Dinar berjumlah tiga Dinar beserta wang hantaran dan dibalas sebanyak 13 dulang daripada pihak pengantin perempuan.

Majlis yang bertemakan moden ini diadakan di Dewan Persidangan Dewan Sri Melati, Kompleks Perbadanan Putrajaya dengan dihadiri hampir 500 tetamu yang terdiri daripada sanak-saudara dan sahabat handai.

Turut kelihatan beberapa orang rakan artis seperti Misha Omar, Diana Amir, Yatt Hamzah dan ramai lagi.

Di majlis itu juga, Irma anggun dengan busana hasil rekaan Hatta Dolmat sementara pengantin lelaki mengenakan baju Melayu hasil sentuhan Ezuwan Ismail.

SUMBER1 SUMBER2


2 ENTRI TERBARU (UPDATE) TENTANG MAJLIS MEREKA! JOM TERJAH!!

6 comments:

  1. assalamualaikum zamani...tahniah dan selamat pengantin baru buat pasangan ...:)

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam Mama ;) Cara mama wish mula2 tu kan, terasa macam Mama wish Zam yang kahwin pula.. hehe

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....selesai semuanya

    ReplyDelete
  4. allhamdulilah.. selamat mnempuh alam rumahtangga!!!

    ReplyDelete