e

Thursday, June 14, 2012

Vaucer PIZZA HUT Dari SHELL


"Asal hari khamis je, aku ngidam pizza.. asal aku ngidam pizza je, mesti hari KHAMIS.. mental kah? Haha"

Khamis sebelum cuti penggal baru ni, aku nak sangat makan pizza, tapi disebabkan tak sempat nak keluar kemana2 hari tu, selera aku mati macam tu je. Itupun lepas terpaksa cover dengan burger. & hari ni (Khamis), sekali lagi aku teringin sangat2 nak makan pizza neh, macam kalau tak dapat, nak je golek guling2 kempunan. Jadi sebelum LDP bermula pukul 2 petang tadi kat sekolah, aku curi2 keluar kejap pergi Pizza Hut kat The Spring.

Asalnya vaucer ni ada tiga, tapi aku dah guna satu tadi.. Thanks pada yang bagi vaucer ni kat aku. Sayangnya, cuma valid kat Sarawak sampai hujung Julai depan.

Rasa nak order pizza dilivery je untuk makan malam tadi.. Rasa nak makan pizza lagi.. Nasib dah cover dengan nasi (hehe)

5 comments:

  1. bahaya makan fast food selalu..nanti badan cepat naik kot? huhu~

    ReplyDelete
  2. Yana, betul2.. tp Zam lama dh tak makan nih.. kira boleh lah kan? ;)

    Fauzi~ jom pekena pizza!

    ReplyDelete
  3. wah..pizza hut. dah lama tak makan sebab wife tak makan pizza. so, tak boleh makan. takkan nak biarkan dia tengok je. huhu.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  4. hehehe , CP singgah malam , dapat lak pwot CP rase lapar nih , haiyerr ... hehehe ~ bace entry pasal pizza , trase tringin jugerr , hehehe ~

    ReplyDelete