e

Thursday, July 5, 2012

GAMBAR: AKSI TERLARANG YANG TAK SEPATUTNYA DILAKUKAN DI DEPAN UMUM!

AKSI YANG TAK PATUT DILAKUKAN DI DEPAN UMUM!


.
.
.
.
.
.
.
.

tapi kalau spesis ni, tak jadi satu kesalahan.. kan?




Tetiba terjumpa dua ekor pepatung ni dekat wakaf di kawasan sekolah tengah hari tadi.. Walaupun sedar kehadiran aku kat situ, ia tak terbang lari.. Jarang juga jumpa peluang untuk shoot gambar macam ni.. Sayang, aku tak ada macro lens. Kalau ada, lebih sesuai untuk ambil gambar serangga2 ni. Apapun, cepat2 aku ke bilik guru, ambil kamera untuk shoot gambar.. Nasib sempat.. Lepas shoot beberapa kali, serangga tu terus lari. Terganggu dengan aku agaknya..

8 comments:

  1. Bahrain~ ;))

    BBC, Nelly, Shimi, comel ye? heh2 ;p

    Lyla~ Mekasih :))

    Ahmad~ Tak tau! jgn tanya aku! haha

    ReplyDelete
  2. lawanyaaaa. ahhaha ingatkan apa lah tadi. abg zam dah ganggu pepatung tu bkasih sayang :P

    ReplyDelete