e

Friday, July 6, 2012

Untuk Mereka Yang Mahukan Kelainan Pada NIQAB~ BLACK & RED BEADED NIQAB By AZAH AZRINA. . JOm Terjah!

BEADED NIQAB Dari ART OF AZAH AZRINA.. TAMPILKAN KELAINAN YANG UNIK PADA NIQAB!



NIQAB? Mungkin ramai yang tahu apa itu niqab, & pada yang baru pertama kali mendengarnya, mungkin anda dapat mengagak apakah ia dari gambar yang Zam kongsikan diatas. Niqab adalah purdah yang digunakan oleh wanita untuk menutup wajah mereka. Zam rasa, mesti ramai yang setuju kalau Zam katakan fesyen niqab ini mula menjadi terkenal selepas filem AYAT AYAT CINTA menjadi fenemone di kalangan rakyat Malaysia. Mana tidaknya~ selepas filem AYAT AYAT CINTA, makin ramai produser drama & filem yang menghasilkan filem bercorak keagamaan, dengan watak wanita memakai NIQAB! Contohnya yang terbaru~ pelakon Shima Anuar untuk filem 7 PETALA CINTA. Mesti ramai yang telah menontonnya, kan?


KENALI ART BY AZAH AZRINA~
SELEKSI HIMPUNAN KARYA SENI YANG JARANG KITA TEMUKAN!



"Welcome to all visitors! Its all about art... To order, please contact me via email. l love working with each client to create a product that is unique and tailored. Feel free to drop ur comments.. Maybe we can exchange ideas as well..Thanks :)"

Itu antara yang Zam petik dari PAGE ART OF AZAH AZRINA di FACEBOOK. Beliau yang Zam kenali sebagai Azah Chan, merupakan seorang yang berbakat dalam bidang seni & sangat, sangat KREATIF & IMAGINATIF! Jom terjah hasil seni beliau yang lain~





Untuk sebarang pertanyaan, cadangan & jika berminat untuk tempahan, anda boleh menghubungi Azah Azrina di PAGE beliau dengan klik di SINI! | atau mana2 gambar diatas ;)

(Azah Azrina merupakan classmate Zam semasa darjah 1, hingga darjah 3 di Serdang.. Memang Zam akui, Azah memang seorang yang berbakat sejak Zam mula kenalinya dulu.. & dalam kelas Pendidikan Seni, dia merupakan rakan yang banyak mengajar Zam cara melukis.. Ternyata, bakat seni beliau terus berkembang sehingga sekarang)

6 comments:

  1. assalamualaikum zamani....wah menarik n cantik2 kerjatangan beliau...:)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam Kak Maszull~ itulah.. comel2.. rajin sungguh dia!

    ReplyDelete
  3. teringin nak berniqab.. InsyaAllah one day :)

    ReplyDelete
  4. niqab tu lawaaa, lain dari yg lain. hehe, azah azrina ni mmg hebat kan, dulu f5 dia penah dtg sekolah nia. memang lawa lah art dia.

    ReplyDelete
  5. Cantik sgt niqab tu, sesuai sgt dipakai oleh pengantin dlm walimah utk tetamu wanita shj. Kalau lelaki ada sekali, lain jadinya. Sbb pakai niqab utk x nak perhatian, bukan nak perhatian. Wallahu'alam..

    ReplyDelete