e

Tuesday, August 7, 2012

Apa Yang REDZA MINHAT Masak Di HOT GUYS WHO COOK?

APA MENU DARI REDZA MINHAT DI HOT GUY WHO COOK?



Redza Minhat, pelakon yang dikenali dari filem Pisau Cukur ini telah membuat penampilan bersama beberapa jejaka lain dalam rancangan Hot Guy Who Cook, satu racangan masakan yang disiarkan di DIVA (Astro 702). Mungkin korang pernah tertengok iklan rancangan tu, yang menampilkan golongan lelaki dari beberapa buah negara sebagai host rancangan. Selain Redza Minhat, Alex Yoong merupakan host jemputan dari Malaysia.

Sedikit info tentang Redza Minhat:

"Having started his career in the finance industry, Malaysian banker Redza Minhat decided he wanted to write as well and, together with two friends, started Playground Productions, an entertainment content provider and a talent management company where he serves as the resident writer. But his love for acting drew him in front of the camera and in 2009, he starred in the Malaysian comedy/drama, Pisau Cukur."


Sebenarnya dah lama Zam nak tulis entri tentang ni, tapi Ahad baru2 ini Zam berpeluang untuk melihat Redza Minhat beraksi di dapur. Apa yang dia masak dalam rancangan tu? Jom tengok!

 Biasa lihat menu ini?


MAGGIE GORENG!

Rupanya maggie goreng yang tipikal dengan rakyat Malaysia ini yang disediakan oleh Redza Minhat.. Haha.. So localize.. Apapun, ini lah identiti kita sebagai Malaysian kan? 

Kat bawah ni, ada resepi Maggie Goreng dari Redza Mihat. Pada yang baru2 nak belajar memasak macam Zam ni, boleh lah cuba ;p
 

 

2 comments:

  1. dlm2 byk2 meggi goreng? heheh boleh laa

    ReplyDelete
  2. hahaha....suke giler tengok hot guys who cook...ok la tu maggie goreng!

    ReplyDelete