e

Wednesday, September 26, 2012

"MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA"

SEGMEN "MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA" 




Ternampak blogger E'raz Fadli update entri segmen Mak Dara ni semalam, jadi Zam pun rasa nak join sama. Apa yang perlu dibuat, sediakan 6 ucapan anda secara bebas dalam satu entri, & hantarkan link entri tersebut ke blog Mak Dara. Bagi yang berminat nak sertai, korang boleh terjah ke Bicara Mak Dara.Com untuk dapatkan info lanjut. 3 blogger yang bertuah, ucapannya akan disiarkan di blog Mak Dara. Tarikh tutupnya dah dilanjutkan sehingga malam ini pukul 9 (asalnya malam semalam pada waktu yang sama).

Waktu mencari idea ucapan yang nak disampaikan, Zam teringat pada gambar2 yang Zam & Keke ambil baru2 ni- sebelum, semasa & selepas balik ke Semenanjung. Teringat juga waktu tu, mood Zam kuat terkenangkan & rindu nak balik ke kampung halaman. Tahun ni dah masuk tahun ke 7 Zam mengajar di Sarawak, jadi mesej yang nak disampaikan dalam setiap gambar ni lebih kepada ucapan buat keluarga Zam disana, menyatakan rasa rindu & ingatan Zam setiap hari pada mereka.. ('',)








5 comments:

  1. terima kasih kerana sudi join segmen mak dara ni ye.. sweet sangat ucapan tu semua hehe

    nntkan keputusannya tak lama lagi ye..

    ReplyDelete
  2. mcm ada potensi nk menang je ni...chaiyok2..

    ReplyDelete
  3. Mak Dara~ Sama2, & thanks gak sbb lanjutkn segmen ni ;)

    Anisa, thanks :) Appn 3 peserta bertuah tu dipilih oleh random.org.. Klu dpt, alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  4. agak2 bila mak dara nak join blog saya lak? Nak tanya mak dara ni org nogori ke? ada kena mengena tak ngan Awang Aris?
    http://my-mintroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan! Wah nice blog ni! Nak saya follow anda? Jom join segmen saya ini!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

    ReplyDelete