e

Tuesday, October 9, 2012

Reaksi Amy Search Tentang Pakaian Nabila Huda?


Erm.. Apa boleh dikata tentang fesyen sebilangan artis pada Anugerah Blokbuster baru2 ini? Pasti masing2 ada pendapat sendiri. & pasti juga ada fesyen2 disana yang membuatkan kita terkejut - tak sangka. Terbaru, menerusi akhbar sinar harian, Amy Search meluahkan perasaannya terhadap tatacara pemakaian Nabila Huda.

“Memang saya tidak bersetuju dengan penampilannya pada malam itu. Bagi saya designer perlu tahu jenis pakaian yang direkanya serta dia sendiri perlu tahu apa yang dipakainya”

“Seharusnya dia menjaga penampilan & imej, jangan sampai memberi peluang dan ruang untuk orang mengata, menghentam atau menjatuhkan dia,” kata Amy Search.

10 comments:

  1. designer pula yg dipersalahkan....

    ReplyDelete
  2. designer plak yg disalahkan.. hak tetap terletak pada si pemakai sama ada dia mahu pakai atau tak...

    ReplyDelete
  3. si pemakai ade hak utk berkatakan tidak utk memakai pakaian tu. sendiri mau ingat.

    ReplyDelete
  4. haish macam dah takde perasaan malu dah !

    ReplyDelete
  5. mmg seksi betul dye mlm 2...mana boleh salahkan designer sebab designer hanya mereka sahaja so si pemakai la yg berhak tentukan sama ada baju tu sesuai atau x.....

    ReplyDelete
  6. hmmmm..pttnya sebagai bapa dia perlu menasihati anaknya. bagi saya, kita x perlu salahkan org lain. kita salahkan diri dan keluarga kita dulu. pokok pangkal diri kita sendiri nak terima atau x. huhuhu

    ReplyDelete
  7. no komen dah kalau bab2 retis2 ni

    ReplyDelete
  8. Pertemuan kita dengan Allah itu pasti berlaku. Kalau tak ingat, pasti begini jadinya..

    ReplyDelete