e

Saturday, November 17, 2012

HH Ajak Kenal Blogger Baru


Masih awal pagi sekarang ni, & Zam perasan blogger Hasrul Hassan anjurkan segmen. (memang bro suka update blog awal pagi ae?). Apapun, bila blogger lain anjurkan segmen, insya Allah Zam akan sertai, tambahan pula syaratnya cukup mudah. Pada sesiapa yang berminat, boleh hit banner di atas untuk ke blog Hasrul Hassan & mengetahui syarat-syaratnya.

Permintaan penganjur, Entri tersebut mesti ceritakan mengenai tujuan anda berblog, apa yang anda tulis dalam blog, sejak bila anda berblog dan apa jua yang ada kaitan dengan blog anda 

Tujuan Zam berbog pada asalnya adalah kerana mengikut trend rakan-rakan maya pada masa tersebut (akhir 2008), walaupun Zam sebenarnya dah dianggap terlewat & ketinggalan zaman untuk berbuat demikian (hehe). Akhirnya, ia menjadi satu hobi yang sukar dibendung, namun Zam sebenarnya baru saja kembali aktif dengan seaksima mungkin dalam berblog sejak akhir 2011.. Mulanya blog Zam ni dipenuhi entri personal, tapi untuk memenuhi kehendak pembaca, blog Zam ni dipenuhi artikel mengenai isu semasa & info-info yang insya Allah dapat dimanfaatkan oleh semua. Apapun, yang paling Zam suka kongsikan dalam blog ini ialah gambar-gambar yang diambil oleh Zam ambil.. Macam satu kepuasan bila berbuat begitu, selain berkongsikan di FB.

Okey, itu sahaja untuk kali ni. Panjang-panjang kang, ada yang kena babat dengan rotan bulu ayam.. Heh2 ;p Pada pembaca sekalian yang berminat, jangan lupa untuk sertai segmen ini ya ;)

4 comments:

  1. Best segmen ni.. Tentang blog.. Selamat bersegmen ya :)
    Jap nk jenguk sna jgk. Hehe

    ReplyDelete
  2. menarik2.. kalaw zam dh terlewat, ktorg yg newborn ni tercicir, hehehe. gudluck ^_^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum zamani...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  4. dulu masa mula berblog sebab dak Adik.. dari takde kenalan di alam maya, makin bertambah.. dari tak pernah jumpa, dah pernah jumpa.. ;)

    ReplyDelete