e

Thursday, November 1, 2012

Spontaneous Thursday~ It's Already November..

Gambar dari Google. Kalau di UK & US, November ni masih dalam musim luruh, kan.

 Assalamualaikum semua.. Dah masuk bulan November  kan hari ni.. Pasti ramai yang terasa begitu cepatnya masa berlalu.. Tak lama lagi, kita bakal meninggalkan 2012 pula.. Hmm.. Macam mana perjalanan hidup sepanjang tahun ini? Dapatkah anda mencapai segala impian yang diinginkan? Atau mungkin ada peristiwa menarik yang telah, atau bakal ditempuhi dalam tahun ini?

Hmm.. Setiap kali masuk ke bulan baru, nak2 lagi bila makin menghampiri 2012, pasti Zam terasa sesuatu kelainan.. Entahlah, sukar digambarkan perasaan tu.. Mungkin Zam rasa, ada banyak perkara yang belum lengkap dalam hidup ini.. Mungkin juga, masih tercari2 jawapan untuk beberapa persoalan dalam hidup ini.. Semuanya bukan mudah bukan? Hakikatnya, itulah kehidupan..

Apapun yang penting sekarang, Zam nak atur & selesaikan beberapa tugasan yang perlu dibuat.. Biar terurus semua perjalanan hidup ni.. Yang penting, nak kekalkan mood yang elok2 saja biarpun kita mungkin akan berdepan dengan situasi yang tak terduga. Harap pembaca semua pun begitu! ;)

4 comments:

  1. so tinggal lg sebulan nk abis intern ni...

    ReplyDelete
  2. betul tuh. sekarang ni rasa cm kita kjar masa kan. masa berlalu cepat sgt..

    ReplyDelete
  3. kita yg harus kejar masa. bkn tunggu masa yg kejar kita. sbb tu kita terasa peredaran masa tu berjalan dgn pantas. "demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian"

    ReplyDelete
  4. betul cepat je...jue tgh menghabiskan sisa2 umur 21 sebelum ke 22 this december..

    emmm gaji bulan10 xmasuk lagi

    ReplyDelete