e

Wednesday, December 19, 2012

Gambar SERAM Yang Tak Patut Anda Lihat Di Malam Hari!!



Gambar seram, memang tak sesuai dilihat di malam hari, lebih-lebih lagi untuk kanak-kanak & mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang patut mengelakkan diri dari mengalami kejutan. Amaran Zam, tinggalkan segera entri ini selagi anda masih berpeluang melakukannya. Awal- awal lagi Zam katakan disini, Zam tidak akan bertanggungjawab atas segala kesan yang mungkin atau bakal dihadapi oleh pembaca sebaik sahaja melihat imej yang menyeramkan di bawah:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


CAK! SERAM TAK??

Hehe.. Sorry lah kawan.. Niat Zam cuma nak kongsikan fotografi menarik yang dihasilkan oleh seorang rakan Facebook Zam yang baru Zam kenali semalam. Itupun sebaik saja Zam terjumpa gambar labah-labah di atas yang dimuatnaik olehnya di sana. Pertama kali melihat rupanya, memang agak menyeramkan. Zam pun sebenarnya dah lama berminat untuk dapatkan satu lensa mikro untuk hasilkan gambar seperti ini, & sekarang ini cuma menungggu peluang sahaja. Untuk melihat hasil karya fotografinya yang lain, anda boleh klik di SINI. Kredit sepenuhnya untuk gambar ini kepada AYOE ARTSTUDIO.

7 comments:

  1. Nice short exposure...

    ReplyDelete
  2. hasil fotografi yang buat Zam kagum.. tgu masa nak main lensa makro jugak je nih

    ReplyDelete
  3. Smart. Labah labah ke apa tu tapi mata macam banyak

    ReplyDelete
  4. serius x seram.. hehe..

    ReplyDelete