e

Thursday, January 31, 2013

(Gambar) Emma Ma'embong & 4 Adik Beradiknya Di PWTC, Hari Ini



Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua ('',) Dalam entri kali ini, Zam nak kongsikan satu gambar yang baru sahaja diambil oleh seorang rakan Zam- AZAH AZRINA yang berada di PWTC sempena Pesta Buku Malaysia yang bermula sejak semalam (30hb Januari) sehinggalah 3 Februari nanti. Tentu korang kenal kan siapa yang berapa dalam gambar diatas? Yang berdiri di sebelah kiri berbaju putih itu ialah Chacha Ma'embong yang membintangi drama Setia Hujung Nyawa, & yang berbaju pink itu- siapa lagi kalau bukan Emma Ma'embong. Mereka lima beradik turut memeriahkan pesta tersebut selain bapa mereka Encik Ismail Embong yang merupakan seorang Tokoh Pelukis Negara. (Serius? Zam baru tahu nih)




Rakan Zam, AZAH AZRINA turut membuka booth di sana sepanjang tempoh pesta tersebut berlangsung, yang menjual sebahagian dari hasil karya nya, lukisan, popup card, keychain, hp strap, dan stickers. Lebih tepat lagi, di bilik Johor, PWTC bermula. 10am-8pm, sehingga hari Ahad ini.  
 



Untuk melihat hasil karya seni AZAH AZRINA yang lain, anda boleh melihat page FB beliau di ART BY AZAH AZRINA. Beliau turut menerima tempahan barangan kraft yang dihasilkan oleh beliau sendiri, terutamnya untuk majlis pertunangan, perkahwinan, & hari jadi. Berminat untuk mengetahui hasil kraft beliau yang unik? Jom hit banner di bawah ini~ ;)



7 comments:

  1. Maembong sisters memang cantik cantik . jealousnya :o

    ReplyDelete
  2. bapnyer tokoh pelukis negara tu..wow..nad nk p 2hb ni..yeaahh

    ReplyDelete
  3. BONDE MENGHADIRKAN DIRI PADA SABTU 2 FEB 13...

    NI MASA BERAPA HARI BULAN YEA??

    ReplyDelete
  4. lawa-lawa adik beradiknya...paling lawa emmalah...

    ReplyDelete