Wednesday, January 30, 2013

Lagu KU AKUI Nyanyian Hafiz: Ciptaan & Luahan Ajai Kepada Nurul?




Petang tadi, Zam diminta oleh seorang rakan untuk mendengar lagu Ku Akui dendangan Hafiz dari hs nya. Bila ditanya kenapa, dia minta Zam dengar & hayati liriknya. Kemudian, Zam ditanya~ "Kau tak rasa lagu ni Ajai cipta & tujukan pada Nurul ke?".. Serius, Zam tak pernah pun hayati lirik lagu tu sebelum ni.. Namun bila diteliti, mungkin lagu ni kena dengan situasi yang dimaksudkan. Ini cuma sekadar pendapat Zam, & mungkin juga ia satu kebetulan.. Apapun, jom layan lagu best yang dinyanyikan oleh pemenang vokal terbaik di AJL baru-baru ini~ Terbaik dari Hafiz!


Lirik Lagu: Ku Akui - Hafiz

Katakan padaku kekasih
Kesilapan yang pernah ku lakukan dulu
Ternyata aku yang harus di persalahkan
Ku akui

Aku leka dengan kerjayaku
Mengejar kekayaan di dunia ini
Betapa hancurnya hatimu laluinya
Ku akui

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau di sisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diriku

Jangan jangan
Jangan ku ulangi lagi

Jika dapatku mengulangi
Perjalanan cintaku bersamamu lagi
Akan ku jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini ku rasa kehilangan
Ku sedar betapa pentingnya kau disisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diriku

10 comments:

  1. mungkin ye mungkin tidak kan. mungkin kebetulan je situasi mcm tu mcm zam kata :P

    ReplyDelete
  2. Kali bne juak koh...hihi...tapi tetap minat lagu nie

    ReplyDelete
  3. Lah yeke Zam fie selalu jugak dengar lagu nie tapi sekadar dengar lah tak hayati pun bila baca lirik tadi je baru rasa betul lah. hehe

    ReplyDelete
  4. Sedih dgr lagu ni..bila hayati betul2....

    ReplyDelete
  5. walaupun sy x minat sgt hafiz, sy sgt sukekan lagu ni smpai mati.. ewah..

    ReplyDelete
  6. kalau dilihat liriknya mmg terasa ianya ditujukan buat bekas isterinya

    ReplyDelete