e

Thursday, January 3, 2013

Mee Bandung Setia Hujung Nyawa


 
Pulang lewat dari kerja tadi, sampai rumah terus mengemas.. Penat2.. Tp dah alang2, terus sambung memasak untuk makan malam.. Sambil buat Mee Bandung, terfikir sejenak, macaman la seorg isteri larat masak makan malam untuk suami & anak2 lepss balik kerja.. Hmm.. Hebat2.. 

Apapun, Mee Bandung kegemaran dh siap! Pergh sedap gilerrr! Sambil layan slot akasia Setia Hujung Nyawa td.. Erm.. Ada sesiapa nk resepi? Heh2

(Tiba-tiba rasa nak namakan Mee Bandung yang dimasak tadi Mee Bandung Setia Hujung Nyawa.. Tapi sorrylah, gambar tak ada.. Tak sempat nak ambil, lapar sangat, terus ngap mee bandung tu.. Gambar hiasan diatas, sumber dari Google.. Hehe)


8 comments:

  1. hehe..kerana makan sambil tengok cerita setia hujung nyawa.

    ReplyDelete
  2. Peminat setia mee bandung..kongsilah resepi tu..boleh nak cuba nanti..nak cari kedai yang jual origenal mee bandung susah..

    ReplyDelete
  3. lazatnya...lama x makan mee bandung...

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan dan salam singgah sini...sweetyz memang nak sangat try mee bandung nie...p masalah kat sarawak sweetyz lom jumpa lagi...nampak sedap je

    ReplyDelete
  5. agak2 mee bandung tu rasa dia mcm cerita setia hujung nyawa tu tak? sweet2 di awal2..tengah2 pahit..hujung2 sweet balik?heheh

    p/s :apa kejadah la mee bandung nk rasa sweet kan?hahaha

    ReplyDelete