Saturday, January 26, 2013

Si Pelesap RM50K Lisa Surihani Dikenalpasti!



Zam ada terdengar baru2 ni tentang duit RM50K yang hilang dari akaun Lisa Surihani. Tentu ramai yang tahu juga kan kisah ni. 50K, memang satu jumlah yang banyak, biarpun bagi seorang artis yang sudah popular seperti beliau. Tapi kes2 macam ni, mungkin orang pertama yang boleh disyaki ialah orang dalam di bank itu sendiri. Ini pendapat Zam lah.. Dan yang terbaru, akhirnya orang yang bertanggungjawab mengeluarkan duit tersebut telah pun dikenalpasti. Nak tahu siapakah orang itu, & bagaimanakah dia melakukannya, anda boleh klik di SINI. Kredit untuk info & gambar Lisa Surihani kepada MY NEWS HUB.



3 comments:

  1. Asatghfirullhalazim . Jahatnya dia . Perempuan pulak tu ! Nak kerja, kerja je lah . Hmmm . Manusia akhir zaman .

    ReplyDelete
  2. Haah perempuan dan dah ada anak kan Zam, tak tahu lah macam mana dia buat tu. memang otak geliga sungguh

    ReplyDelete
  3. Kalau terdesak pun hidup kita ni, jangan lah sampai menggunakan cara ini, macam mana kita susah cari duit begitulah juga orang lain. Moga ini jadi pengajaran buat kita, tiada jalan pintas dalam mendapat hidup yang senang.

    ReplyDelete