e

Tuesday, January 8, 2013

SONAMU.. Dari Kelantan Ke Sarawak!


Agak terkejut juga sebenarnya bila Zam menemui info ni melalui perkongsian di FB petang tadi. Dan perkara ini telah pun dikhabarkan dalam siaran berita sebentar tadi. Baru2 ini, hangat diperkataan di FB tentang taufan SONAMU yang bakal melanda negeri2 di sebelah Pantai Timur semenanjung.. Zam pun tak mendengar lagi perkhabaran terkini mengenai taufan ini di Kelantan, tempat kelahiran Zam. Alih2, hari ini dikhabarkan sedang menuju ke Sarawak pula.. Risau pun ada ni, sebab Zam pernah alami suasana ribut yang kuat semasa berada di sini.. Harap2, semuanya akan ok & tidak teruk terjejas dengan taufan ini.. Aminn..

Ada sesiapa di sini yang dah merasai tempias taufan Sonamu di semenanjung? Harap ada info & pengalaman yg boleh dikongsikan bersama.. Trimas ya


9 comments:

  1. yang duk JB pon kena. Banyak pokok tumbang..

    sy duk UTM skudai ni pon kena gak. angin mmg kuat tp alhamdulillah so far, xde yg cedera.

    ReplyDelete
  2. Katanya Sonamu dah beralih dari Kelantan. Tak tahu lah.

    ReplyDelete
  3. kat KL tak hujan2 pun... ekekeke... dtg melawat dr segmen blog mak dara... TQ

    ReplyDelete
  4. Salam...

    Datang menerjah dari segmen Mak Dara :)

    Mudah-mudahan tiada yg teruk akan berlaku.

    ReplyDelete
  5. datang BW dari blog mak dara .. jom sggh blog yana -> http://www.nazlyizan.my/

    ReplyDelete
  6. semoga semua kan baik2 saja. insyaAllah...

    ReplyDelete
  7. semoga semua kan baik2 saja. insyaAllah...

    ReplyDelete
  8. Minta2 xdek kejadian yang x diingini berlaku..aminnn

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilah , kat tempat saya selamat....

    mselim3

    ReplyDelete