e

Friday, February 8, 2013

"Abang Rindukan Gemok"- Lakonan Hairul Azreen Paling Berjaya?



Pada peminat yang menonton episod akhir drama SHN semalam, tentu babak luahan rindu Ikram (Hairul Azreen Idris) terhadap Elsalina buatkan jiwa taman penonton terusik. Zam secara jujur pun terkesan, sebab perasaan rindu (campur rasa melepas tak dapat El Salina & terpaksa terima hakikat) tu benar-benar sampai ke hati. Sebak je rasa. Dan kalau anda ke FB Hairul Azreen Idris, ramai rakan-rakan & peminat yang mengucapkan tahniah di atas lakonan beliau yang mantap yang berjaya meruntun hati penonton.

PS: Lakonan Hairul ni, berjaya buatkan penonton berubah-ubah pandangan terhadap Ikram. Sekejap suka, sekejap benci, & sekejap suka balik.. Kan?

9 comments:

  1. Ending cerita nie...memang sedih....boleh leleh airmata ...huhu

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Babak lakonan ikhram semalam menyentuh hati & perasaan... hehe..

    ReplyDelete
  3. wah dik zam..hihi..akak minat sangat kat dia nie...hihi...bila tengok dia nangis...ya Allah cian eh...huhu

    ReplyDelete
  4. Betul betul.

    Adik Ety peminat Setia Hujung Nyawa ni. Semalam pun dia ada cakap, dalam drama ni, Hairul Azreen yg paling terrew berlakon. Semua gara-gara scene sedih dia ni :)

    ReplyDelete
  5. tengok cara dia nangis semalam memang ambik feel gile... pandai menghayati, memang syahdu arr

    ReplyDelete
  6. terbaikkk ikram..taceng tgok dia nangis la...sob3

    ReplyDelete
  7. dan satu lg...dia mmg comel la...

    ReplyDelete