e

Tuesday, February 19, 2013

Hareez Dimasukkan Semula Ke Hospital


Antara tajuk berita yang Zam baca dalam akhbar hari ini. Harap adik Hareez akan terus bertambah baik keadaannya selepas ini. Berikut petikan yang didapati dari akhbar online:

KUANTAN 18 Feb. - Mohamed Hareez Mohd. Zamri, bayi lelaki berusia empat bulan yang menjadi mangsa dera seorang pembantu rumah Jumaat lalu, dimasukkan semula ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini hari ini untuk rawatan lanjut.

Menurut ibunya, Nina Suraya Sulaiman, 24, Mohamed Hareez dibawa ke hospital kira-kira pukul 8.30 malam tadi selepas didapati tidak bergerak seperti kebiasaan walaupun ketika tidur.

“Semalam selepas semua tetamu pulang, saya ingatkan dia tidur. Saya cuba mengejutkan Hareez tapi tiada sebarang reaksi. Kami kemudian segera membawanya ke hospital," katanya ketika ditemui pemberita di HTAA hari ini.

Ya Allah.. Semoga baby Hareez akan pulih selepas mendapatkan pemeriksaan & rawatan dari pegawai perubatan di HTAA. Kasihan dia.. Insya Allah doa rakyat Malaysia akan bersama dengannya.. Kita doakan yang terbaik buatnya.. Kan!

ENTRI TERBARU 19 FEBRUARI 2013

8 comments:

  1. Hari ini pertuduhan di mahkamah.

    ReplyDelete
  2. kesian adik hareez tu...moga dikuatkan semangat.amin

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, semoga adik hareez sentiasa selamat..kalau jadi apa2, kita "makan" amah tu..

    ReplyDelete
  4. klu boleh kita buat pada amah tu mcm amah tu buat pada bayi tu... dia buat budak tu mcm tu mcm tebar roti canai... geram plak hati ni...

    ReplyDelete
  5. nak kene lambung jugak si amah tu... geram betul la

    ReplyDelete
  6. Jangan la ada apa2 yang teruk berlaku pada baby Hareez.

    ReplyDelete
  7. kesian betul baby tu ... harap dia sehat belaka

    ReplyDelete
  8. doakan semoga adik hareez selamat.....

    ReplyDelete