e

Thursday, February 14, 2013

Nasihat Dato Siti Nurhaliza Kepada Shila Amzah

Terjumpa video ni di bloh Beautiful Nara, jadi Zam ingin kongsikan di sini untuk tatapan bersama. Kredit kepada blog Beautiful Nara untuk info ini.




ENTRI TERBARU MENGENAI SHILA AMZAH ~14 FEBRUARI 2013!
.

18 comments:

  1. Shila Amzah pun mmg dah positifkn diri dia ttg hal ini :)

    ReplyDelete
  2. aaah dengar nasihat dari orang lebih berpengalaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti lebih dulu 'makan garam' dari Shila.. Jd sesuailah tu.. hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Ckp org senior ni mesti org lain dgr kan

      Delete
  4. apa apa pun...family first.......
    restu keluarga yg utama.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg menjadi keutamaan.. appn harap perkara ni boleh dselesaikan dgn baik

      Delete
    2. betul tu zam...kalau cinta dieorg kuat...pasti bersatu...ego2 tolak ketepi..... bincang cara elok2.....

      Delete
  5. adore siti nurhaliza sgt2. dari dulu siti memang bijak dalam menyelesaikan sesuatu dan memberi nasihat. apa yang dinasihatnya amat berguna. semoga shila dengar dengan apa yang dinasihatkan oleh siti. shila, lupakan kisah lalu ye. ramai lagi laki yang baik dari dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul dh tak ada jodoh dgn Sharnaz, harap dia dapat bertemu dgn jodoh lain yg serasi dgn dia

      Delete
  6. Semoga Shila dapat mengambil iktibar dari nasihat yang Dato' Siti berikan.. =)

    ReplyDelete
  7. nasihat yang sangat berguna dan patut dihadamkan... Dato' Siti terlebih dulu makan garam kot? ^_^

    ReplyDelete
  8. Oh Kak Siti..huhu Makin comel la :D

    ReplyDelete
  9. Doakan Shila temui jodoh yg lebih baik In Syaa Allah..

    ReplyDelete