e

Friday, February 1, 2013

Salman Khan Disabitkan Dengan Kesalahan Membunuh


Aktor Bollywood Salman Khan mungkin akan disabitkan dengan kesalahan membunuh berikutan dakwaan atas kecuaian beliau yang mengakibatkan kemalangan dan kematian seorang pemuda, 10 tahun dahulu. Itu antara ringkasan berita yang Zam dengar di Hot FM petang tadi sewaktu pulang dari sekolah. Sebelum menulis entri ini, Zam cuba mencari sumber lain dari internet, tapi masih belum ada yang menyiarkannya. Mungkin esok atau lusa, perkhabaran ini akan diterbitkan. Apapun, Zam terjumpa satu artikel berbahasa Inggeris yang mempunyai kaitan dengan kes ini. Untuk mengetahui kisah lanjut mengenainya, anda boleh klik pada pautan ini:


8 comments:

  1. Lama dah kes ni. Nak kata salah dia 100 pun tak leh gak, dah org awam tu tidoq dkt tepi2 jln kan. Apapun dulu pernah dia ditahan dlm lokap, masa tu kecoh gila sampai org awam buat perhimpunan dpn penjara, yg tu sebab dia buru binatang terpelihara kot..Mcm2 kan?

    ReplyDelete
  2. help me please :((( http://nsyammie.blogspot.com/2013/02/segmen-help-amiyu-get-ticket.html

    ReplyDelete
  3. Yeke, tak pernah dengar pun kisah nie.

    ReplyDelete
  4. makan masa nak selesai.. pelakon terkenal katakan...

    ReplyDelete
  5. This is very useful information shared here. I am really thankful for this. 99th.co.in

    ReplyDelete
  6. Very useful information. Thank you for sharing it. Thanks 99th.in

    ReplyDelete