e

Saturday, February 9, 2013

Segmen : Pencarian Bloglist Fizgraphic


Terperasan segmen ni pagi tadi, tapi malam ni baru berkesempatan! Serius Zam dilanda kepenatan yang teramat. Nak tahu kenapa? Insya Allah Zam ceritakan dalam next entri.. Sekarang ni fokus dulu untuk entri segmen ni.. Haa, siapa berminat, baik join cepat2 sebab tarikh tamat tempoh segmen ni ialah malam ni pukul 11.59! 

Zam dah lama sebenarnya follow blogger FIZGRAPHIC ni. & pernah juga menyertai segmen yang dianjurkan oleh blogger ni dulu (kalau tak tertukar orang lah.. hehe). Perkara yang cukup Zam ingat dengan blogger ni (kiranya trademark beliau lah), sudah tentu ialah doodle katiknya. Comel je, nak-nak lagi dengan topeng misteri tu.. Ape namanya ek?

Antara entri yang Zam suka baca di FIZGRAPHIC ialah tentang politik. Hangat & panas je isu yang diketengahkan. Mungkin entri tentang politik ini dapat menarik trafik yang tinggi ke blog beliau, & Zam pun sebenarnya suka menulis entri tentang politik di blog Zamani 84, cuma cara penulisan Zam tak terlalu serius & biasanya menjelaskan beberapa perkara yang Zam rasakan perlu untuk membetulkan kefahaman orang ramai.

Ok lah, setakat ini dulu Zam menulis. Pada yang berminat nak join, jangan lupa ya segmen ni berakhir pukul 11.59 malam ini. Jadi cepat-cepatlah ke sana ya ;)

 

5 comments:

  1. Saya datang dari segmen yang sama :D Semoga awak berjaya.. Goodluck!! ^_^

    ReplyDelete
  2. Aida pun join segmen yang sama.. lama dah aida tak datang terjah blog zamani :) hope kita sama2 ditempatkan dalam bloglist apit :)

    http://www.diarisifroggie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloglist-fizgraphic.html

    ReplyDelete
  3. salam.. deno dtg dari segmn yang sama!! :)

    www.dayangdeno.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloglist-fizgraphic.html

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete