e

Tuesday, February 12, 2013

Sharnaz Tidak Mahu Dikaitkan Lagi Dengan Shila Amzah?


Apa yang dimaksudkan dengan kata-kata di atas? Adakah ini kata putus dari Sharnaz? Untuk artikel penuh mengenainya di ROTI KAYA, KLIK pada pautan INI.

Kronologi kisah mereka: Bermula dari 'tuduhan' Sharnaz biadap oleh ND Lala, diikuti dengan respon dari Sharnaz, kemudian sepucuk surat balasan dari Shila Amzah, dibalas pula dengan kata-kata Sharnaz yang menganggap Shila bersikap keanak-anakan, & Shila memuat naik video nyanyian luahan hatinya di Youtube, kemudian kes kehilangan Shila, & setelah ditemui bapanya akan mengadakan sidang akhbar, & yang terbaru,- ini pula. Hmm.. Macam tiada kesudahan. Tapi sebenarnya Zam pun kesiankan Shila dalam hal ini. Bukan apa, kesiankan Shila bila terpaksa menjadi 'bahan' individu yang tidak bertanggungjawab mengeluarkan kata-kata yang tidak sepatutnya & menghentam di alam maya.

Sekadar luahan Zam di FB: "Kerana mereka tidak mengenali mu dengan sebenarnya, tidak memahami situasi sebenar kamu, & tidak mengetahui niat sebenar dalam setiap tindak tanduk kamu, maka mereka bebas mengatakan apa sahaja terhadap diri kamu berdasarkan logik akal mereka.. Kalau ia dianggap menasihat, tidak menjadi masalah.. tapi kalau kata nista yang dikeluarkan? Astargfirullah.. Bersabar sajalah wahai hati.. Allah jua sebaik2 penilai yang memahami.."

9 comments:

  1. Replies
    1. Ramai yang mengata sedap mulut je skrg ni..

      Delete
  2. ish3 , kesian..mcm2 la kisah dorg nie kan..tak berani nk ckp lbh..kang fitnah lak..haii dunia2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memerhati & tak mahu menokok tambah benda yg tak elok.. Kalau menasihaati tu, ok lah jugak

      Delete
  3. assalamualaikum zamani...sedihnya beginikah akhirnya...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam Kak Mas Zull.. Hmm... Shila baru je menempah nama.. Tiba2 pkra mcm ni pl jd

      Delete
  4. hanya shila je y tahu ape sebenarnye y terjadi.. kite xboleh nk marh or kutuk die.. sbb kite xberade dlm situasi die.. so doakan je y terbaik u die :-)

    ReplyDelete
  5. macam-macam kisah cinta artis ni...walhasilnya kena sentiasa tabah dan sabar dalam segala hal..insyaallah akan ketemu jodoh yang paling terbaik selepas ini ye Shila Amzah.

    ReplyDelete