e

Monday, February 11, 2013

Simple Giveaway Aisyah Humaira


Assalamualaikum & Selamat Pagi! Meneruskan aktiviti di hari cuti ini, Zam mulakan dengan entri segmen dari blogger AISYAH HUMAIRA! Pada sesiapa yang berminat, boleh hit banner diatas ok!

Tiba2 rasa semangat di pagi hari.. Kenapa entah.. Btw, terfikir nak keluar berjalan-jalan di KL, tapi tentu banyak kedai yg tutup.. Lepak kat rumah je lah dulu.. Pada mereka yang sudah membuat rancangan pogram untuk hari ini, semoga dipermudahkan & dilancarkan urusan ya ;)

21 comments:

  1. Assalamualaikum.
    Senarai peserta dah ada. jom bw sambil berkenalan dengan bakal pemenang :)

    http://www.aisyahhumaira.com/2013/02/blogger-simple-tapi-gempak.html

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sb dtg :)) Insya Allah Zam akan terjah ke sana :)

      Delete
  3. bila di melayu kan.. ucapannya jadi macam ni

    selamat berjaya !!

    =P

    ReplyDelete
  4. dari G.A yg sama. dah follow awak :)

    http://khuzaimahbahari.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :)) Insya Allah Zam akan terjah ke sana :)

      Delete
  5. dari segmen sama :)
    http://karipapkensar.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  6. salam hai tebarkan kemanisan di sini :)
    http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html ;)

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah + follow :)

    http://beyondtotheinfinity.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  8. dri GA yg same..dtg smbil follow!:)
    http://duniagadisungu.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  9. salam kenal dan follow:
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  10. salam..ayu dtg dr segmen yg sama... jooom singgah blog ayu..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  11. salam ukhuwah..
    done follow...

    http://setiasmile.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete