e

Wednesday, April 10, 2013

(Gambar) Banjir Di Kuala Lumpur, Petang Tadi

Mulanya Zam dapat tahu tentang banjir ni dari FB seorang rakan petang tadi. Kemudian, Zam terjumpa gambar ni dari perkongsian di FB juga.


Teruk juga nih.. Hmm.. Cuaca sekarang makin tak menentu.. Tempat korang macam mana?

18 comments:

  1. yang ni KL area mana? tadi kilat makk aii. kuat gila.. kita kt Aswara.. takut tgok keadaan ptg tadi

    ReplyDelete
  2. td sy dlm panggung wyg...so tak dgr pe2..

    hoho

    ReplyDelete
  3. kuantan pun hujan ari ni tapi hujan biasa jer.

    ReplyDelete
  4. teruknya , tempat nina tak sampai banjir pun

    ReplyDelete
  5. mak aiii teruknya tapi memang teruk pun hujan semalam. Office kita pun banjir sekali

    ReplyDelete
  6. Melaka malam tadi sejuk sikit hujan....

    ReplyDelete
  7. Yelah semalam memang hujan lebat tak berhenti...

    ReplyDelete
  8. area tmpt keje sy la yg banjir ni..nasib baik naik tren..

    ReplyDelete
  9. semalam mmg lebat hujannyer, strong wind lagi

    ReplyDelete
  10. mesti banjir kilat nih.. tadi pun hujan di trg nih, tapi sekejap je la... takde banjir

    ReplyDelete