e

Wednesday, April 24, 2013

Misha Omar Tunda Tarikh Perkahwinan



"Kami terpaksa menangguhkan tarikh perkahwinan bukan kerana masalah peribadi, tetapi disebabkan masing-masing sibuk dengan kerja," jelas Misha Omar baru-baru ini berhubung penundaan tarikh perkahwinannnya.

"Tahun ini karier seni semakin rancak apabila lagu Angin Syurga kerap diputarkan di radio. Pada Mei, album baru saya akan dipasarkan, yang membuatkan saya kembali sibuk dengan aktiviti promosi. Kemudian, saya bakal berlakon dalam teater, Nyonya & The Gang, dan selepas Aidilfitri saya kena fokus dengan konsert ini pula. Jadi, nampak gayanya memang perkahwinan ini terpaksa ditangguhkan ke tahun depan," terangnya.

Beri peluang tunang nikmati pemanduan Airbus

"Tunang saya baru saja ditauliahkan untuk memandu Airbus, sesuatu yang diimpikannya sejak dulu. Saya mahu menjadi tunang yang baik dan memahami. Biarlah dia menikmati saat manis itu sebelum melangkah ke fasa baru dalam kehidupan," 

Ini antara berita yang Zam jumpa dalam keluaran akhbar baru-baru ini. Selaku peminat, jadi Zam kongsikan entri tersebut di sini. Rakan-rakan yang membaca berita ini di akhbar pun terus teringatkan Zam.. Sesuatu lah sangat.. Hehe

6 comments:

  1. jgn tak kahwin sudahlah misha oooii..
    tak berapa minat misha ni. hehehe.. sowie zam :)

    ReplyDelete
  2. semoga misha berbahagia jugak nanti :)

    ReplyDelete
  3. alaaa..jgn la tunda2 lagi ye. bnyk dugaan org bertunang lama2 ni tau. hopefully mereka kekal bahagia hendaknya

    ReplyDelete
  4. Zam aminkan doa korang... :))

    ReplyDelete