e

Friday, May 31, 2013

Sebelah Sayap- Islam Itu Sempurna, Tapi Umat Islam Tidak



Assalamualaikum & Selamat Pagi Jumaat. Sebelah Sayap- sebenarnya merupakan sebuah video terbaru dari Mat Luthfi yang baru saja dimuat naik 28 Mei lepas namun mendapat tontonan yang tinggi~ 290,763 setakat ini. Tentu ada yang menarik di sebaliknya sehingga mencatat jumlah tontonan yang tinggi dalam masa yang singkat, kan. Pada yang belum menontonnya, jom saksikannya di bawah ini. Kualiti video yang dihasilkan juga superb, sentuhan dari Neollene Studio.

10 comments:

  1. macam menarik jer ni...dan macam nak kena tengok jer... now x boleh lah zam sebab tengah kerja...he he he....

    ReplyDelete
  2. di sebalik yang tersurat ada yang tersirat.......

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ;)) insya Allah ada manfaat bersama utk ditonton

      Delete
  4. dh tgk..karya terbaru mat lutfi ni mmg superb. mesej dia lg mendalam n serius..tabik spring kat dia ni!!

    ReplyDelete