e

Wednesday, May 22, 2013

Terbuang Baucar Diskaun

 
 
Pernah dapat baucar diskaun untuk Pizza Hut selepas mengisi minyak di Petronas atau Shell? Baru-baru ni, Zam dapat banyak baucar ini dari seorang kawan, tapi macam mana entah Zam boleh lalai & terbuang semua baucar tu tanpa disedari pada hari yang sama. Mungkin kerana sibuk mengemas meja Zam di bilik guru rasanya. Zam cuma perasan baucar tu dah tak ada pagi tadi bila Zam berjanji nak belanja seorang rakan yang menyambut hari jadinya hari ni.


Dah janji nak belanja Pizza Hut guna baucar, tapi kemudian terpaksa batalkan sebab baru sedar baucar tu dah tak wujud lagi.
 
Tapi rasa tak best la pulak bila dah janji, tak kotakan. Jadi Zam cuba tanya kawan-kawan lain yang mungkin ada menyimpan baucar tersebut selepas mengisi minyak. Akhirnya, Zam berjaya dapatkan dua baucar diatas dari rakan-rakan lain, & plan untuk belanja makan dapat diteruskan.. Hehe

PS: Zam tak layan sangat Pizza Hut ni kalau tak ada baucar.. Hehehe

14 comments:

  1. Ruginya hilang mcm tu jer, nasib baik dpt jumpa yg baru kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.. sian dah janji dgn member

      Delete
  2. ada baucar baru dpt makan senang hati kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. dapat diskaun tu yg berbaloi

      Delete
  3. nasib abek dpt cari bauncer baru kan....
    saia jln singgah dan follow sini..
    jemput ke teratak orangekecik ye
    http://orangekecik.blogspot.com/2013/05/kami-bkaseh-sayang.html

    ReplyDelete
  4. x minat pizza, so xyah laaa susah² nak banja akak...hahahaha..

    ReplyDelete
  5. alahai..ruginya t'buang..rezeki tu..ngee :p

    p/s : zam mengajar di sekolah mana ye...?

    ReplyDelete
  6. pergghhh rugi besau nie kalau voucher discount hilang....

    ReplyDelete